piątek, 28 września 2012

Ogłoszenie. :(


  Nie wiedziałam, że kiedykolwiek będę musiała to napisać, ale po prostu... Hmm.... Sama nie wiem jak to wytłumaczyć. Potrzebuję przerwy. W ogóle nie mam weny, a to mnie dobija. Mam tego dosyć. Potrzebuję przerwy, bo od tygodnia staram się coś napisać, ale wychodzą straszne bzdury.
  Sama nie mogę uwierzyć, że piszę tak beznadziejnie jak to czytam, więc proszę was o wyrozumiałość. Poza tym mam pełno nauki, a bardzo mi zależy na czerwonym pasku na koniec roku, więc muszę się starać. Oczywiście nadal będę próbowała coś napisać, ale nie wiem jak mi to wyjdzie. Zapomniałam jeszcze was powiadomić, że jestem zapisana na olimpiadę z języka polskiego. No cóż... Nie chciałam iść, ale jak już muszę, to idę.
  Strasznie was przepraszam... A i podam jeszcze więcej informacji. Prawdopodobnie znów zacznę pisać za jakiś miesiąc. Jeśli się uda to wcześniej...

6 komentarzy:

  1. Płakać mi się chcę... ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...:( jeśli nie możesz i tym bardziej nie masz czasu.... pamiętaj jednak, że długo nie wytrzymam i czy tego chcę czy nie będę dobijać się o nowy rozdział...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeeeeee ;(
    Ja nie mogę, moje ulubione blogi są zawieszone;( Tylko kilka mi zostało..
    Czekam na powrót, już tęsknię;(

    OdpowiedzUsuń
  4. http://be-safe-and-sound-klaus-caroline.blogspot.com/
    Powróciłam, zapraszam <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ; c
    Ale bywa. Wracaj szybko. ; )

    OdpowiedzUsuń